راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

پاسخ + نمى روم

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۹ ب.ظ

کسى که مى خواهد دو سال از عمرش را یک شبه حذف کند دنبال کسب افتخار نیست استاد بزرگ او دیوانه شده دخترى از جنس باد در اندیشه هاى دخترانه ات رها باش و از جنس باد بمان میدانم جالب نیست گفتن اینکه مى روى اما من هم آدمى نیستم که بى دلیل محکم بروم و اهل اینکه پست رفتن بزارم که بگویند نرو بروى شمعدانى ها دق مى کنند آقاى سر به هوا سرم به سنگ خورده دعوا دارم اما طرف زورش مى چربد آقا رضا شما عاقل تر از آنى که دیوانه شوى بهرنگ خان خیلى ممنونم که موجب خنده وشادى هستى ریحانه جونم مى خواستم جایى بروم که دست خیالم به اینجا نرسد فرشته ى بى بال مهربانم هر کارى شدنى است مى خواستم ماجرا در جایى تمام کنم که شروع شده پسرک تنها دلیل رفتن تلخ است رویاى بى پایان بیان روزى پایان مى یابد ...

این روزها چنان اوضاع مملکت قمر در عقرب است که مردم به سختى زندگى مى کنند آدم باید ابله باشد که به مسائل پیش پا افتاده فکر کند رفتن یا ماندن اهمیتى ندارد پیش خود فکر نکنید که خوشى زد زیر دلش نه بر عکس به اندازه ى کافى در زندگى هاى خود استرس و نگرانى داریم تضمین آرامش ممکن نیست ...

نه به خاطر کسى مى رفتم نه به خاطر کسى مى مانم ... تنها ترس از پشیمان شدن است که پاى اراده را سست مى کند.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۱
رویا رویایى

نظرات  (۲۲)

۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۰ پسرک تنها
بمون و پست نذار
اگه الان نمی تونی داشته باشی دو ماه دیگه , دو سال دیگه و ... اینجوری نیستی
بمون و بزار دلمون ب موندن نصفه نیمه ت خوش باشه
اگه تو بری شمعدونیا که هیچ ما هم دق می کنیم
اخه قدییا یکی یکی دارن میرن و ما هم روحیه مون با جدیدا جور نیست ابجی
خلاصه که ما به بودن نصفه نیمه هم راضی ایم
فقد حذف نکن
که هم ما پشیمون میشیم هم خودت
پاسخ:
گفتم که حذف نمى کنم 
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۲۰ chefft.blog.ir 💞💕
نرو، 
تو که میدونی من بی تو، تو بی من یعنی حسرت
پاسخ:
شعر قشنگیه :) نمى رم
سلام شاعر عزیز رویا خان خب بچه ها راس میگن چه کاریه که بری دیگه همه بهت عادت کردن تو این وضعیت با رفتن تو همه چی بهم میخوره بمون بذار همه با بودنت خوش باشن ، دنیا بی وفاست شما بدترش نکن مرسی
پاسخ:
سلام چشم
سلام!
من هیچوقت دلیل این رفتن ها رو نمیدونم!
خوب اگه کار دارید 
میتونید کمتر سر بزنید!
هر وقت ؛ وقت کردید ، میتونید بیاید پست بزارید!
پاسخ:
خیر دلیل محکم تر از این حرفاست
وقتی دلیلی برای موندن نیست ، چرا باید موند ؟
پاسخ:
چون براى من نزدیک هفتصد روز زندگیه
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۴ پسرک تنها
کلن گفتم
بعضی وقتا میزنه ب سرت (البته ببخش)
یهو میخای بری
پاسخ:
خخخخخ
میتونید بگید دلیلتون چیه؟
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۸ پسرک تنها
و منم هیچوقت دلیلشو نفهمیدم
پاسخ:
نگفتم تا بدونى :/
شما قلم خوبی دارید!
حیفه استفاده نکنید!
من خودم هر وقت احساس کنم دیگه مطلبی واسه گفتن ندارم ؛ اون موقع حذف میکنم!
ولی شما توانایی خوبی توی نوشتن دارید!
پس حالا حالا ها میتونید بنویسید در مورد چیزای مختلف!
استفاده کنید

پاسخ:
مرسى به من لطف دارید 
اینطور هام نیست متشکرم :)
سلام مگه میخواستید برید؟!! خوشحالم موندید!! دلتون شاد!!
پاسخ:
اینبار خیلى جدى تر 
مرسى از لطفتون 
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۴ ریحانهــ (:
یه بار دیگه حرف رفتن بزنی ها!
نه تنها تو کامنت فوش بارونت میکنم :دی
بلکه قطع دنبال هم میزنمت :دی
بلاکت هم میکنم :دی
خوشحالم موندی  :))))))))))



پاسخ:
خخخخخ باشه باشه تسلیم :)))
مرسى دوست جونى 
آفرین بشین سر جات
به چرندیات عده ای هم گوش نده:)
پاسخ:
چشم شمام نرو مى خوام ازت قالب بخرم :)) یه چیز خوشگل 
هه
چشم من در خدمتم:)
پاسخ:
زحمت مى شه براتون ولى مزاحم میشم :)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۵۸ دختری از جنس باد
عزیز دلمممممم💜💜💜 مرسی موندی مرسییییی
پاسخ:
مرسى :))
۱۲ تیر ۹۷ ، ۰۰:۵۴ استاد بزرگ
خوشحالم که میمونید.
:)

پاسخ:
ممنونم :)
۱۲ تیر ۹۷ ، ۰۸:۳۳ آقای مُرَّدَد
چسبید اول صبحی.
پاسخ:
مرسى ازتون:)
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۴ بهرنگ قدوسی
هوو تو   چه شعری گفته 🤣🤣🤣🤣🤣😂🤣😂🤣
پاسخ:
کى شعر گفته؟؟
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۵۳ رضا مرادی
خوشحالم که موندید...!
پاسخ:
مرسى :))
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۵۶ بهرنگ قدوسی
کامنت  چفت 🤣🤣🤣🤣🤣
پاسخ:
اها اون خخخخخ
چه نوع قالبی برای بلاگ بیان طراحی شود
http://hosseincoder.blog.ir/post/21
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۸:۵۶ پســـــــــــــر روزگــــــــــار
خب خداروشکر

از متن زیاد نتونستم بفهمم که میمونید ولی به حول قوه الهی از عنوان فهمیدم :)
پاسخ:
خخخخ متن پاسخ بچه ها بود 
چرا تو بیان مث تیم ملی همه فاز رفتن برداشتن!
از هر سه وبی که دنبال میکنم یکیش داره میره!
پاسخ:
من همه رو نمى دونم ولى من دلیل خودم رو داشتم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی