راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

نقطه پایان سر خط ...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ق.ظ

غمت جانسوز و عشقت جان گداز است
خدایا تو دانی چه کس چاره ساز است


صبوری در این عشق من پیشه کردم
چو دانم که هجران زمانی دراز است


نگاهی ز مهرت به چشمت ندیدم
نگاهم پر از مهر جانا مجاز است


صدا کن مرا در سکوتم چو برزخ
سکوتم چو فریادِ دل، دل نواز است


گذرِ دل ز مرداب تنها چه سخت است
گهی دل به پستی گهی در فراز است


دلم را که گفتم کنارت بماند
بسی دل به نیاز و بس دلِ تو ناز است


بگو عیبِ من را چه باشد که دیدم
رقیبم کنارت شبی یکه تاز است


تو وقتی بیایی که من هم بمیرم
که مرگم چو این زندگی حقه باز است


چو وصالت مرا بود مشکل غمی نیست
خداوندِ عالم خودش کارساز است


نگو چشم را باز دار از خیالش
که رویایِ من پر از رمز و راز است

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۴
رویا رویایى

نظرات  (۱۴)

چقدر زیبا می نویسید. من نمی دونم شعر ها در شب انگار حلاوتو احساس دیگری دارند و جانکاه تر می  شوند. واقعا عالی می نویسید. حقتون خیلی بیشتر از اینی که هستید هستش. موفق باشید .ما که رفتیم.
پاسخ:
ممنون امیدوارم بمانید و بنویسید که رقص قلمتان را بسى دوست داشتیم
امان ازین همه رمز و راز 
ازین دلدادگی و ...
مثل همیشه زیبا 
پاسخ:
مرسی ممنون از اینکه این موقع شب هم همراهم هستید
عالی بود.

موفق باشین.
پاسخ:
ممنون از لطفتون:)
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۱۸ مخلوق خلاق
دمتون گرم
شما هم که ماشاالله سری تو سرای ادبیات دارید
موفق باشید
عالی بود
پاسخ:
به پاى ما که نمى رسه ممنون از حضورتون:)
بی نظیر بود رویا جون مثل همیشه
پاسخ:
ممنون نفس عزیز از دلگرمیت:)
ابیات واقعا زیبایی بود ... با این که یه مقدار رمز و رازآلود بود ... اما تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم ... 
خوندنش برام لذت بخش بود .... ممنون :)
پاسخ:
خوشحالم از حضور دوبارتون به من لطف دارید
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۰ فرناز فرزان
بسیار عالی بود
موفق باشی رویا جان
پاسخ:
ممنون از حضور همیشگیتون:)
واقعا عالییییی:)
پاسخ:
ممنون از لطف بی پایانتون:)
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۸ علیـ ــر ضــا

عاااالی 😍
پاسخ:
ممنون لطف دارین:)
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۰ سام نجفی نیا
خوشحالم بازز شعری از قلم تو می خونم
پاسخ:
ممنون از حضور همیشگیتون!
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۶ علیرضا امیدیان نسب
عالی بود
پاسخ:
ممنون از لطف شما:)
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۶ آقای سر به هوا
کامل نخوندم ولی لایک
پاسخ:
فدای سرتون ! ممنون
عالی بود مثل همیشه :)
پاسخ:
ممنون از حضور گرمت:)
خیلی قشنگ بود.
شعر گفتن احساس میخواد.
مالِ آدم هایی هست که پر از احساسات هستن.
پاسخ:
احساساتی که سرکوب بشن بالاخره از یه جایی میان بیرون برای من اینطوری برای دیگری 
طور دیگری حتی ممکن است این احساسات خشم شود ولی همه آدم ها پر از احساس هستن 
ممنون از حضور پر رنگتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی