راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

پرچم صلح من موهای سفید من است

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ

دنیا من تسلیم نمی شوم

باز مرا به غم دچار کن

ترکش های درد را نثار این جان کن

به مرگ بگو با شتاب بیا

برای این زندگی کمی ایثار کن

دنیا من از جان گذشته ام

تهدیدی به گرفتن جان مکن

من آماده باش رو به قبله ام

فکر گرفتن جان پیش از وقت کن

سنگری نیست من را اما

روزها خاکریزهای خنده های ریا

تنها پناه من است

به قلب من شب ها که تنهایم

 قصد شبیخون کن

دلم زخمی شد از بی رحمی دوستان

گرچه دشمنی، رحمی کن و گاهی

بر روی دل اندکی شادی را مرهم کن

با لشکر اشک به چشم حمله کن اما

هرگز سخن از عقب گرد با فرمانده ی بغض مکن

آن زمان که یار مرا نیمه جان رها کند

بیا مردانگی کن و من را 

با تیر آخر، خلاص کن

پرچم صلح من موهای سفید من است

تا زمانی که پیر نشدم 

هیچ خیال آتش بس مکن

دنیا  تو هرگز در سرزمین رویا 

 سرزمین شدنِ ناشدنی ها

در پس چشمان بسته از خستگی بیداری ها

چشمت را خیره به دیدن کابوس مکن

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۰
رویا رویایى

نظرات  (۱۲)

عاااالی بود مثل همیشه
پاسخ:
ممنون از حضور همیشگیت:)
چی بگم واقعا !چقدر خوب می نویسی ،شاید حس و حال شب هم در اثر بخشی شعر بی تاثیر نباشه !ولی واقعا به دل نشست.

وجودتان همیشه مانا و ماندگار سرکار خانم.
پاسخ:
شما خیلی به من لطف داری واقعا ممنون
مثل همیه عالی بود 
پاسخ:
شما خودتون عالی تری
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۶ مهندس رضا عباسی
عالب و بی نظیر
پاسخ:
ممنون بی نظیر نگرش شماست
قشنگ بود.... :)
پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون!
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۸ سام نجفی نیا
عالی بود مخصوصا عنوانش
پاسخ:
اصلا عنوان بود که باعث شد متن باشه
ممنون که هستی
عالی بود
پاسخ:
ممنون عزیز من مهر بانو جان:)
آرامش‌بخش ... مفاهیمی مثل پایداری رو ایثار خوب بیان شدن ... 
زیبا و روان بود ... لذت بردم ... ممنون :)
پاسخ:
ممنون از اینکه مرا همراهى  مى کنید خوشحالم که اندکى آرامشتان را فراهم کردم
و از این که لذت بردید خرسندم
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۳ علیرضا امیدیان نسب
خیلی عالی بود
پاسخ:
ممنون از حضور گرمتون
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۶ علیـ ــر ضــا
عالی بود بانوک 🙂
پاسخ:
ممنون از این که هستی وبلاگ منو میخونی!:)
به به 
سلام چطوری ؟
من خیلی وقت بود که به دوستام سر نزده بودم
این شعرتم که عالی مثله همیشه :))
پاسخ:
سلام خوبی ؟
پارمین جونم دلم برات تنگه
مرسی زود به زود بهم سر بزن دلم گرفت بابا
واقعاًَ " دل زخمی شد از بی رحمی دوستان".
پاسخ:
 دوست اگه دوست بود راه و رسم دشمنیش چی بود:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی