راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کجایی

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ب.ظ

ماه شب های تاریک من کجایی
 مرهم زخم های جان و تن کجایی 
 گویند رفتی سفری دور که نیایی 
مهر دهان یاوه گویان کجایی 
سبز شد تمام زمین زیر پایم 
بیچاره من که نمی دانم کجایی 
 بیا به انتها ببر فصل انتظار را 
 پرنده ی مهاجر برگشت بگو کجایی 
راهی سفر شدم تا تو را بیابم 
بی خبر از اینکه بدانم تو کجایی 
 سرگشته میان آسمان و زمینم 
نه در زمین نه آسمان پس کجایی 
ردی و نشانی بفرست صبا را 
هر روز از او می پرسم که کجایی 
در نامه  ی آخر نوشته بودم 
من اهل دلم تو اهل کجایی 
دل بسته و پا خسته و تو مجهول 
 معلوم نشد برمن هنوز که کجایی 
 دلم با تو همسفر شد این بار 
از تو نه از  او می پرسم که کجایی 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰
رویا رویایى

نظرات  (۵)

قشنگ بود :)
پاسخ:
ممنون:-)
۲۰ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۳ سام نجفی نیا

کاری ندارم که کجایی

چه می کنی

بی عشق سر مکن

که دلت پیر می شود...
.
#قیصر_امین_پور



برگرفته از bonbaste-ordibehesht.blog.ir
پاسخ:
خیلی قشنگه ممنون!
 احساسی لطیف نهفته دارد ..
پاسخ:
ممنون از احساس لطیفت!
یه کم یه جاهاییش جای کار داره ولی درکل خوبه.
پاسخ:
ممنون با کمک شما دوستان بهتر میشه

:)   :)     چقدر قشنگ    :)   :)
پاسخ:
:) ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی