راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کلى ذوق دارم ^-^

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۱۰ ب.ظ

دلم مى خواد همین امشب همشون رو بخونم :)

ولى نمیشه :( هم زمان کم است و هم تن خسته  

اما سر تا پا پر از ذوق و شوقم ... به نظرم کتاب بهترین هدیه است 

به هم کتاب هدیه بدین :)

پ.ن: شعر نوشته شده در عکس من هم بیتى از سجاد سامانى هست :))

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۹
رویا رویایى

نظرات  (۷)

احسنت
پاسخ:
ممنون 
افرین به شما کاش کمی ذوق شما رو داشتم واسه کتابخوانی!!!



پاسخ:
آخه این کتابا فرق دارند درسى نیستند 
چون به علاقه ى من مرتبطند دوستشون دارم :)
ولى در کل جو نمایشگاه انقدر خوب هست که هر سال ذوق دارم زودتر برپا بشه 
نمى دونم شما کدوم شهر هستین 
ولى اگر مقدور بود براتون برید نگاهتون رو به کتاب عوض مى کنه:)
سلام :)
به به
درود بر شما بانوی خوش ذوق :))
پاسخ:
سلام و درووووووود بر جناب قدح 
وزین حکمت بلند همت  :))
چ ذوقیم کردی:)
بخون بخون
پاسخ:
خیلى خیلى :)
دلم را خوش کنم در این سرا با این و آن چندى
که تا اندک زمانم بگذرد در شور و خرسندى(یهویى خخخ)
کتاب خوب کتابیه که انسان رو به کمال نزدیک کنه :)
پاسخ:
اون کتاب قرآن هست حتما
چون کتابى که انسان ناقص مى نویسه قطعا نمى تونه 
تو رو به کمال برسونه :)
چقدر عالی!
آفرین به تو دوست فرهیخته ام :)
پاسخ:
مرسى از دوست گلم :)
۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۲ مهدی شیرین آبادی
دنیای سوفی رو اول بخون :) 
پاسخ:
چشم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی