راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کوچه ى تنهایى

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴ ق.ظ

یک عمر گمان کردم، دنبال کسى هستم 

خود را همه گم کردم، دنبال تو مى گشتم


یک عمر در آیینه، هر صبح تو را دیدم

 وصف از خم ابرویت، از آینه بشنیدم


یک روز گمان کردم، آن مهوش خوش سیما

آن غایب دور از ما، پیدا به خدا کردم


احوال درونم را، آن حال نگونم را

پیش از همه کس با او، کوتاه و روان گفتم


گفتم تو همان یوسف، آرام دلم هستى

یعقوب زمانم من، گم کرده تو را هر دم 


آواره ز میخانه، بى خانه و کاشانه

لب تشنه ز پیمانه، از طعم لبت مستم


تا ساز زنى جانا، یا ناز کنى با ما

مضراب شوم هر شب، با ساز تو مى رقصم


شوریده و دلداده، بى همدم و دلداده

فریاد ز چشمانت، دل رفت ز دستانم


 جان را که فدا کردم، دیوانه مرا خواندى

بیش از همه مجنون ها، دیوانه ى جانانم


بر من تو ندادى دل، دل بر دگران دادى

در حسرت آغوشت، از کوى تو من رفتم


در کوچه ى تنهایى، بعد از تو سفر کردم 

من عاشق تنهایى این کوچه ى بن بستم

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۶/۰۸/۲۱
رویا رویایى

نظرات  (۱۲)

بسیار زیبا و عالی بود
احسنت واقعا
پاسخ:
ممنون از لطفتون :)
۲۱ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۸ سپهر صادقی
واقعا لذت بردم :)
بازم از این اشعار بزارید
پاسخ:
ممنون:)
چشم حتما شما لطف دارید!!
بسیار عالی :)
پاسخ:
ممنون از حضورتون:)
۲۱ آبان ۹۶ ، ۱۷:۰۹ ( ک) شباهنگ
 پر از احساس و صداقت ..
 زیبا بود 
پاسخ:
ممنون از لطف شما و حضورتون که باعث افتخاره..
۲۱ آبان ۹۶ ، ۱۹:۲۷ حصار آسمان
کلا شرح حال منو عنوان کرده
پاسخ:
واقعا!!
شرح حالتون شبیه شرح حالمه:))
۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۱:۰۳ آقای سر به هوا(o_0)
بیت اخر میشه :تخلص"؟؟؟
پاسخ:
این شعر که نداره ولى آره در بیت آخر تخلص آورده میشه 
مثل غزل هاى حافظ که در بیت آخر همه ى آنها حافظ آورده شده
خیلی قشنگ بود خیلی!!

روز به روز شعراتون خاص تر  میشه

دلتون شاد
پاسخ:
ممنون 
شما لطف دارید
لبخند نصیب قلبتون 
لایک
پاسخ:
ممنون!
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون از لطفت!!
بسیار زیبا 
پاسخ:
ممنون!!
۲۳ آبان ۹۶ ، ۱۲:۴۹ مهدی کاشانی زاده
سلام این شعر از خودتون هست؟
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و دنبالش کنید
پاسخ:
سلام بله شعر از خودمه 
چشم حتما باعث افتخاره
زیبا وجالب بود موفق باشید..
پاسخ:
ممنون از حضورتون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی