راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

گل درد

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ


سال ها پیش گلی در دلم کاشتی
ندیدی که با رفتن تو بیمار شد 
 فصل غم و حسرت من رسید 
با اشک چشم من سیراب شد 
 توکه نبودی خورشید شهر دل 
 به جز کور سویی امید پیدا نشد 
 همان روز نفس با تو شد همسفر 
 دم و بازدم گل هم سخت شد 
 رنگ گلبرگ های آن زرد 
 تو نبودی خار ها بسیار شد 
 با تمام زخم های آن به دل 
 ریشه هایش عمیق و محکم شد 
 تا ابد از  خاک دل بیرون نرفت 
 با وفا ماند و نام آن درد شد 
دوست دارم این گل درد تو را 
هم درد و هم دمم به جای توشد 
سهم من از تمام گل های عشق 
گل دردی میان دفتر خاطره شد
 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰
رویا رویایى

نظرات  (۳)

۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۴ سام نجفی نیا

گفت حالت چطور است

گفتمش عالی ست

مثل حال گل!

حال گل در دست چنگیز مغول!!!



 قصیر امین پور



برگرفته از bonbaste-ordibehesht.blog.ir
پاسخ:
 تو رفتی خون از دیده روان است جای اشک
 چنگیز جایت بود فریاد می زد سربازان عقب گرد
به به
پاسخ:
خوشحالم از اینکه شعر خوش مزه ا ی بوده برای دل :-)
به دل نشست قشنگ بود مثل همیشه
پاسخ:
لطف دارین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی