راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

آسمان چشمانت

پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۷ ب.ظ

چشم من تا امروز 
 آسمان را جایی در بالا
 خانه ی پر رمز و راز ابر ها می دانست
 پرواز  پرنده را در آن باور داشت
 خورشید را شاه نشین می دانست
 روز , رنگ آن را آبی 
گاه ابری گاه آفتابی وشب  را مهتابی 
 پر از ستاره و شهاب می دانست
 تا به امروز چشم من چشم تو را ندیده بود 
در خیال خود همی آسوده بود
 بر خلاف عادت هر روزه اش
آسمان در چشم تو آمدید پدید
در تمنای نگاهت,  فرود آمد خورشید
سفر کردم  تا شهاب باران کویر
 بی خبر از شهاب های در چشمت اسیر
 آبی آسمان چشم تو خاص
 همیشه دریایی  و شبش مهتابی
 بیشتر روزها آفتابی بود
 ستاره و ماه و کهکشان و فراتر از آن
 غرق بودند در عظمت آن دیدگان
 باورم را زیر و رو کرد چه کسی می دانست
آسمان من نبود جز انعکاس چشم تو
 همسفر  پرندگان , زندگی را کرد آغاز
 در خیال آسمان چشم تو کرد پرواز


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
رویا رویایى

نظرات  (۷)

قشنگ بود :))
پاسخ:
ممنون از لطفت!
مثل همیشه زیبا
پاسخ:
ممنون از همراهی همیشگیت!
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۴ سام نجفی نیا
عالی رویا
پاسخ:
ممنون از توجهت!
قشنگ
پاسخ:
ممنون از توجهتون!
به به مثه همیشه زیبا و قشنگ 
پاسخ:
تشکر از همراهیتون!
 خیلی زیبا بود .. احسنت 
پاسخ:
سپاس از توجه شما!
زیبا بود
پاسخ:
ممنون از لطف شما !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی