راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

امان از بیکاری ...

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ

این روزها که مدتی از دفاعم گذشته افسردگی پسا دفاع گرفتم...
 با تمام پوست و استخونم دارم بیکاری رو درک می کنم...
 کاش امسال سال کار باشه ...
برام دعا کنین به هر دری میزنم نمیشه.
 دعا کنین گر زحکمت ها تموم بشه ز رحمت ها شروع بشه
 چقدر سخته ... الان بیشتر هر چیزشرمنده پدر و مادرمم 
 الان فکر می کنن چه بچه ی بی عرضه ای دارند  ولی من تلاشمو کردم ...
 کاش تموم بشه این شرمندگی ...
اصلا دلم نمی خواد صبح بشه...
صبح میشه روز از نو میشه ولی روزی از نونمیشه...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
رویا رویایى

نظرات  (۲)

۱۷ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۳۰ قالب بلاگ رضا
کار زیاده
فقط یکم پشت کار میخواد
فکر کن و کار آفرینی بکن

موفق میشی ان شاءالله
پاسخ:
اوهوم .... مشکل اینجاست که همه اینا رو میدونم فقط فکر کردنم واسه کار آفرینی طولانی شده دارم نا امید میشم وگرنه که خودمم تو فکر کارآفرینی هستم ... از اوناش نیستم که بگم حتما باید پشت میز نشین بشم چون از ۱۹ سالگی کار کردم حالا هر کاری که شده ولی الانودیگه نمیدونم باید چیکار کنم چون هیچ تضمینی به سوآوردی ایده نیست... شاید قدرت ریسکم کمه 
موفق میشی ان شاءالله
پاسخ:
ان شاءالله با دعای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی