راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

باور کن خوبم..

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ق.ظ

شگفتا من فراوان راز، درون دل نهان دارم

نمی گویم کسی را تا جنون هم من توان دارم


به دل گر دسیسه ی شبیخون کند لشکر غم

هراسی من ندارم چون دلی برنا و جوان دارم


 مباد آن روز من را همچو یک مرداب پنداری

نمی مانم چنین ساکن که خیالی روان دارم


نگو با من بهاری شوم در پایان زمستان ها

زهی بر من بهارم که گاهی هم خزان دارم


 نمی خواهم شکار آسان زمانه ی بی رحم باشم

 پریشان نشو من بس تیر و با چندین کمان دارم


نگیرد جای، دل من در درون تنگ آب بی ماهی

که اقیانوسم  و آرامشی در هر جهان دارم


دلم خوش با همین یک دوست، بس یکرنگ و بی ریا

صداقت پیشه می سازم و افکاری عیان دارم


هواخواه یاری شوم جانم فدایش باد خدا داند

که من را گفت بی شک هر آرزو داری همان دارم


چو رویاهای من شوریده خواهد شد ز بی شعری

گهی در خواب و بیداری بگویم تا زمان دارم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۰
رویا رویایى

نظرات  (۶)

۱۰ تیر ۹۶ ، ۰۰:۲۱ سام نجفی نیا
حالمان خوب اسم کم غم می خوریم 
کم که نه هروز کم کم می خوریم 
پاسخ:
چه خوبه :)
۱۰ تیر ۹۶ ، ۰۰:۲۳ خانوم ربات
:)
خوشکله ای جان
پاسخ:
:) ممنون از لطفت
چ خوب ک مرداب نیستی 
پاسخ:
آره مث اینکه همه خسته شده بودن تصمیم گرفتم مدتی نباشم
بیت آخرش خیلی خوبه
پاسخ:
ممنون از توجهتون:) خودمم دوسش دارم

در این شعر برخلاف شعرهای قبلی که عاشق گوشه گیر و منفعل بود اینبار عاشق  سرزنده است و پویا !قدرت نمایی می کند این عاشق شوریده دل !
پاسخ:
اندکى نغییر به مدت اندک لازم بود
۱۰ تیر ۹۶ ، ۰۹:۰۳ نویسه های یک پسرایرانی:))
خیلی زیبااااااااابود:)
پاسخ:
ممنون لطف دارین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی