راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

تو به من آموختی ...

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۶ ب.ظ


تو به من آموختی که ...

بعد از بارانم  به سرت چتر بگیر

بعد هر زلزله سیلاب بشم رو تقدیر

نکنم دلم رو با خود درگیر

نشوم از رفتن تو دلگیر

دلم را نشان بدم بی تقصیر

همچو شب کویری،  سرد سیر

نشوم در دام صیاد اسیر

بگذرم من از خاطرات اخیر

احساس های دلی روی دلم بی تاثیر

رفتن ها چه زود، برگشتن ها چه دیر

یادت نماند که بیاموزیم این تدبیر

که فراموشت کنم تا دل نشود پیر


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۶
رویا رویایى

نظرات  (۸)

۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۹ سام نجفی نیا
هیجکس باور نمیکنه ک لبخندش پلی است برای رسیدن ب فردام

برگرفته از bonbaste-ordibehesht.blog.ir
پاسخ:
قشنگ بود!
فوق العاده بود
پاسخ:
 باز هم ممنون و تشکر!
ghd;
پاسخ:
ببخشدا آقا ABOLFAZL ولی من عاشق این نظر کد نویسی شده شدم:-):-):-)
:)
پاسخ:
:-)
وای بی نهایت عالی بود اجی جووونمツ
پاسخ:
مرسی عزیز دلم !:-)
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۳ مهدی کاشانی زاده
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی معرفی رمان دارم ممنون
۰۶ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۴ فرناز فرزان
خیییلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنون از همراهیتون!!
قشنگ بود
پاسخ:
ممنون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی