راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

جمله ى تاریخى

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ب.ظ

.خوردیم به بد جایى از تاریخ.

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۱۳
رویا رویایى

نظرات  (۱۶)

۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۴ بهرنگ قدوسی
سرت به کجا خورده ؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
پاسخ:
سرمان در هوا بود که تنمان بر زمین خورد
آن هم در تحریمى ترین جاى آن 
تا بفهیم که چه شد تن را در خاک کردند و سر خورد بر سنگ
سر خورد بر سنگ اما آن وقتى که دیگر وقتى نبود 
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۲ بهرنگ قدوسی
😣😣😣😣😣
پاسخ:
چى شدى ؟؟
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۶ بهرنگ قدوسی
جوابت چی بود؟🤔🤔🤔

من نمی فهمم😣😣😣😣
پاسخ:
اشکال نداره به خودت فشار نیار
همین که معنیشو نمى دونى یعنى حالت خوبه 
حالت خوب دوست جوان :)
واقعا همینطوره ...
پاسخ:
بله جناب قدح  خلاصه خوردیم به بد جایى از تاریخ
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۹ علیــ ـرضا
چقدر بده واقعا همینطوره
پاسخ:
بله علیرضا خان بد جایى که میگم یعنى واقعا بد جایى :(
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۱ علیــ ـرضا
حالا چکار کنیم !
پاسخ:
میدونستم که کاسه ى چه کنم چه کنم هایم پر نمى شد 
که جمله ى تاریخى حک کنم بر تن بى جانش
سلام، بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
https://sorooshnews.com
مردمی که مطالعه ندارن باید تاریخ رو تکرار کنند
پاسخ:
اوهووم :(
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۲ آقای سر به هوا :)
ماه رمضان جمله مفهومی ننویسید مغز من کشش نداره
پاسخ:
واضح بود که :/
آره واقعا
پاسخ:
:)
تاریخ هم روی خوشش رو بهمون نشون نداد
پاسخ:
نوچ نشون نداد علاوه بر تاریخ، جغرافیا هم روى خوشى به ما نشون نداد
بله جغرافیا...!
پاسخ:
و همچنین تعلیمات اجتماعى خخخخخ
😂😂😂😂

پاسخ:
😂😂😂😂
افسوس!!!

دلتون شاد  خانم رویا
پاسخ:
تشکر آقا وحید :)
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۲ علی خراسانی
واقعا
پاسخ:
بله واقعا :(
واقعاً بد جایی
پاسخ:
متاسفانه بله:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی