راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

دریغ از یک لحظه بی تو...

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷ ب.ظ

چه کنم تمام عمر من، تکرار توست
چشمان ترم هنوز عزادار توست
در لحظه های بی تودمادم اسیر
دلم ثانیه شمار یک نگاه توست
گم شدم در تو، من بی تو غریب
آتش سینه تا ابد تب دار توست
ای که در تاریکی نجوا می کنی
آفتاب آسمان، روشن ز توست
عمری است که پلک روی پلک نرفت
خواب هم بیدارمانده درانتظار توست
هر دمی که می رود به سوی درون
بازدمش در دل گرفتار توست
پیش از تو دلم در خیال خود خرم
خرابی دلم از لرزه ی دیدار توست
کجا روم، که ببینمم، تا آرام شوم
که آرامشم مدت هاست بیمار توست

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۹
رویا رویایى

نظرات  (۵)

زیباست...
پاسخ:
سپاس!
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنون و خیلی تشکر!
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۶ سام نجفی نیا
بی تو با خیابون های تهران چه کنم ....
پاسخ:
:-)
مرا ببین اَی ک بی تو منم 
بی تو میشکنم اَی تمام جهان با من باش 
پاسخ:
آهنگ بسیار زیبایی که از خاطرم نمیرود:-)
امان إز تشنگی خیالی ک حسرت جانسوز أین اهنگ ها رو در ضمیر إشعار مون تبدیل به آهی جانسوز کرده 
پاسخ:
هییییییی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی