راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

طنین دل بی تو

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۶ ب.ظ

موقع رفتن که شد

من نمی گویم نرو، نمی گویم بمان
اندکی کنج خلوت دلم تکیه بده
زیر سایه ی درختی که به نام خودت کاشته ای
در کنار خشتی ازکلبه عشقمان را می گویم
موقع رفتن که شد
من به تو خواهم گفت اندکی گوش بده
لحظه کوتاه بی تکرار این ترانه را می گویم
که به تردی خواب پرنده
 و به نازکی گلبرگ بنفشه
در تاریکی دل بی امید من طنین انداز شده
ترک جام دل رنجور شده از جور زمان را می گویم
شکست دلی از عشقی بی فرجام
طنین غرورخسته را می گویم
 حس لطیفی که پرپر شده رفته
 نه زیباست نه به من این چنین زیبا گذشته 
دلم به خاطر تو عاشقانه ترک برداشته
نازک و ترد و زیبا نوشتم، ترانه را میگویم
تا راهی سفر نشوی با قلبی شکسته
تصمیم بی موقع تو را می گویم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۵
رویا رویایى

نظرات  (۵)

۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۷ سام نجفی نیا

حال که رفته ای ..

پرنده ای آمده است حوالی همین باغ روبرو

هیچ نمی خواهد !

فقط می گوید:

کو کو ...؟



محمد رضا عبدالملکیان



برگرفته از bonbaste-ordibehesht.blog.ir
پاسخ:
عالی بود مرسی
:/
پاسخ:
:( از این که هستی میخونی ممنون
زیبا بود
پاسخ:
ممنونتم!
بهتر و زیباتر از همیشه
پاسخ:
ممنون از همراهی همیشگیت!:-)
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۱ عاشقان ریاضی ....
(:
پاسخ:
(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی