راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کاش نقطه شوم"."

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۴ ب.ظ
 خیلی وقت است که زندگی من دیگر خط مستقیم نیست
   پایانش معلوم نیست...  رو به جلو نیست
 حتی نمودار سینوسی نیست... بالا و پایین ندارد...
 هیجان ندارد...
 زندگی من دایره ای شده که هر روز...
 از همان جایی که شروع می شود در همان جا پایان می یابد
 و این یعنی گیر کردن در زمان...
 یعنی در جا زدن...
 یعنی دور خود چرخیدن ... تمام نشدن و شروع نشدن
 در یک چرخه درد, گیج شدن...چاره نداشتن...  امید به بیرون داشتن 
  نگاه به آسمان داشتن
 تلاش بیهوده کردن, جاری نبودن, بی انگیزه و بی هدف بودن... 
کاش یک روز صبح خدا دستش را بگذار در نقطه شروع...
  تا حداقل فردا را از آنجا شروع نکنم ...
 وگر نه من که خودم سرگیجه دارم و منتظر ضربه ی آخر هستم...
 کاش هندسه زندگی ام تغییر کند دایره نباشد,خط نباشد, نقطه باشد
 نقطه ای که تو هر روز صبح بالای نوشته ات می نویسی به نام"خدا"
 نقطه ای که با خط تو شروع می شود...
 زندگی نمی کند ... در همان لحظه می میرد... تمام می شود


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۸
رویا رویایى

نظرات  (۱۰)

عالی.
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۶ مهراد رحمانی
نقطه  .
یه سری به منم بزن
پاسخ:
چشم ولی امیدوارم شما  نمودار همواره صعودی باشی:-)
۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۸:۳۲ سام نجفی نیا
عالی بود
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۹:۱۷ خانوم ربات
نقطه .. درسته یعنی ی چیزی تموم شد..

ولی کلی چیز میشه باهاش نو شروع کرد 
خوب باشی رویای عزیز
پاسخ:
اون نقطه جمله است که یه چیزی تموم میشه بعد شروع میشه 
من دوست دارم نقطه ی کلمه باشم همونجایی که شروع میشم تموم بشم
نقطه ......
با خدا هم ک شروع بشه باز هم کامل نمیشی 
پاسخ:
کامل شدن مهم نیست
مهم اینه که همونجایی که شروع میشی تموم بشی
فقط قسمت نقطه ای با خط تو باشمش رو دوس داشتم!
خیلی خوب بود!


پاسخ:
باز جاى شکرش باقیه که اون قسمتو دوست داشتین:/
چو نقطه اگر ساکن یکجای شوی    چون دایره گر محیط پیمای شوی
از قسمت خویش پای بیرون ننهی   گر چون سر پرگار همه پای شوی

ربطی نداشت  نه؟   :))
پاسخ:
چرا خیلى خوب بود از کیه؟ یعنى هر هندسه اى هم داشته باشى
نمیتونى از قسمتت خارج بشى مرسى 
از حکیم ناصرخسرو
پاسخ:
ممنون از لطفتون!
۰۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۴۰ نویسه های یک پسرایرانی:))
زندگیم‌شده‌اتوبان‌بری‌برنگردی
پاسخ:
:)
۰۹ تیر ۹۶ ، ۲۲:۵۵ فرناز فرزان
سلام رویا جان
قشنگ بود مثل همیشه :)
پاسخ:
سلام عزیزم مرس از لطفت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی