راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

کوچه ى بى عابر

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ

اى مهوش مهرآسا مهرت چو رخت زیبا

دورى شده جان فرسا تنگت شده دل بازآ

اى ساز تو پر آوا آواى تو بى همتا

آهنگ غم انگیزى نى مى زنداین شب ها

گر تیر نیندازى وز ناوک مژگانت

آن شرم نگاهت هم برده دل و جان از ما

تا وصف تو را گفتم گل هم به تماشا شد 

آن سرخى لبهایت آتش زده بر دل ها

جانم همه غرق اندر امواج صدایت شد

نت هاى کلامت هم پر کرده خیالم را

هم سایه ى سر بودى هم خانه ى تن بودى

آغوش تو گم کردم آواره شدم دردا

فریاد زنم در خود بعد از تو سکوتم را

 چون کوه من آرامم اما به درون غوغا

از من چو نسیمى خوش کوتاه گذر کردى

ویران شدم از عشقت طوفان کند او بر پا

آیا تو خبر دارى جویاى نشانت من 

تا مرز جنون رفتم لیلى نشدى پیدا؟

هرچند تو دور اما صد خاطره گل کرده

چون زخم قدیم است آن بر روح غزل پیدا

 آینده ى من را هم با خود به سفر بردى

خورشید نمى آید امشب نشود فردا

گاهى تو عبورى کن از کوچه ى بى عابر

گرماى حضورت را حس مى کند این تنها


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۶/۰۸/۲۹
رویا رویایى

نظرات  (۱۲)

چه حس و حال قشنگی داره این شعر
خیلی زیبا بود
صدها درود بر شما باد
پاسخ:
ممنون :) شما همیشه لطف دارید به بنده
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۲:۰۹ بیوکده biokade
زیبا بود خیلی
موفق باشید
پاسخ:
ممنون از همراهى و مهربونیتون:))
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۷ ( ک) شباهنگ
 درود بانو رویا ..
 واقعا لذت بردم احسنت بر شما 
 امیدوارم روزی مجموعه ی اشعار شما 
 بصورت کتابی در دسترس علاقمندان قرار گیرد ..
پاسخ:
سلام 
ممنون از لطفتون
من هم امیدوارم و دلم مى خواد که این اتفاق بیفته باز هم ممنون!!
قدردان لطف شما همیشه هستم
به به :)
جاااانم خواهری خوشا 💜
پاسخ:
فداى خواهرم بشم الهى🌺🌺🌺🌺🌺
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۴:۵۶ علیـ ــر ضــا
بسیار زیبا 
بازآی 🙂😍👌 
عالی بود ننه 😂👍😉
پاسخ:
ممنون بابابزرگ
من که نرفتم بازآیم🙃🙃
لطف دارید!!
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۵:۰۷ علیـ ــر ضــا
خواهش می کنم
پس کی باز آد 
آنکس که هنوز نیامده 

پاسخ:
آن کس که آمده و رفته 😂😂😂
مصداقش من نیستم
سلام شعر زیبایی گفتید مخصوصا که سعی داشتید به زیبایی پیش ببریدش..
پیشنهاد میکنم روی قافیه و عروض مطالعه کنید تا موفق تر از قبل باشید..
ًو اینکه لذت بردم..:)

پاسخ:
ممنون از لطفتون!!
مگه قافیه و وزن مشکلى داشت؟؟ 
خىشحال میشم راهنمایى بفرمایید
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۷:۰۳ علیـ ــر ضــا
😐 
امیدوارم اصلا باز نیاد 😂😂 
گورشو گم کنه 
پاسخ:
😂😂😂😂 بعید مى دونم 
۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۹:۳۹ سپهر صادقی
و باز هم یه شاهکار دیگه از وب رازهای ما
واقعا لذت بخش بود برام ، پاینده باشید :)
پاسخ:
شاهکار که نظر لطف شماست 
خوشحالم که خوشتون اومده :))
واقعا زیبا می سرایید خانم رویا

قشنگ بود بدون اغراق!!

خواستم قشنگ ترین بیت رو انتخاب کنم دیدم همشون سرجاشون قشنگند

واژه گان گسترده تری استفاده کردید

ببخشید دیر سر زدم !! ۳:۰۸ بامداد!!

تا چاپ اولین کتاب !! دلتون شاد!!
پاسخ:
ممنون که هستین خب شما کارو درس دارین سرتون شلوغه 
انشاالله قبول بشین با خبرهاى خوش بیاین :) 
موفق باشید !!
بسیار زیبا احسنت
پاسخ:
ممنون:)

قلب خاک خوبی دارد...! 
هر دانه که در آن بکاری از هر جنس..
از همان جنس صدها دانه برمیداری...!
پاسخ:
به به خیلى زیبا 
ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی