راز های ما

نا گفته ها بسیارند و ناگفته رازها بسیار تر
راز های ما

به سراغ من اگر می آیید
،نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من‌!
به یاد سهراب سپهری عزیز

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۴ - شیمیایی نمونه
    عالی
  • ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۹:۰۲ - شیمیایی نمونه
    عالی

گزارشی برای خدا!

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ


خدایا امروز می خواستم تو را از احوال زمین با خبر کنم.
قاصدی شوم البته نه خوش خبر برایت.
زمین جای بدی شده مهتر بر کهتر رحم نمی کند.
 خدایا ما اهل زمین نیستیم ما اهل آسمانیم.
زمین جای دیو صفتانی است که سود دنیوی می برند جای ماکه سودی نمی بریم نیست.
ما دلمان تنگ آسمان است... زمین را با  ما چه کار نمی دانم
شاید گوشه ای از زمین و احوالش را برایت گفتم ...
ولی روزی زمین دهان باز می کند و خودش برایت می گوید که چه به آن گذشته پنهان و آشکار، همه را خواهد گفت
من فقط سعی کردم گزارشی بنویسم از احوال این روزهای زمین برای خدا
شما هم برای خدا بنویسید احوال زمین را ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
رویا رویایى

نظرات  (۲)

۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۲ محمد ایرانی
زیبا بود احسنت...

ممنون میشم اگه سری به وبسایتم بزنید، خیلی ممنون: ایتور - پرداخت قبض جریمه و خلافی خودرو
پاسخ:
ممنون!
چشم حتما...
۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۰:۵۳ علیـ ــر ضــا
بسیار زیبا
الله زمین حرابین جاهی بوته مردمان دل پروشن بی آنکه چیزی عذابی وجدانی بگرن
سک حرابن زمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی